Kategórie      
Výrobcovia / značky

Informácie

Úvod Informácie

 

INFO-PODMIENKY POUŽITIA

Obchodné podmienky

Všetky ceny sú včítane 20% DPH a recyklačného poplatku.

Záručná doba je jednotná a to 24 mesicov . 

Zákazník môže svoju objednávku zrušit, keď nebola vyexpedovaná, táto možnosť je možná na telefónom čísle: 0905238130 alebo na e-mail: info@playshop.sk. Doporučujeme telefonicky, je to istejšie, rýchlejšie.

Vyhradzujeme si právo zrušit objednávku alebo jej časť, ak tovar je dlhodobo nedostupný, tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, zmenila sa výrazným zpôsobom cena tovaru,
alebo z rôznej inej neovplyvniteľnej príčiny. V každom prípade, ak táto situácia nastane, Vás budeme kontaktovať emailom alebo telefonicky a dohodneme sa na dalšom postupe
(náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky atď).

Platba za tovar
Tovar je momentálne možné uhradiť dodaním na dobierku.
Vami vybraný tovar je dopravený priamo na Vašu adresu, ktorú uvediete v objednávke. Pokiaľ nebudete zastihnutý, bude zásielka uložená na Vašej pošte, kde si ju môžete kedykoľvek v jej pracovnej dobe vyzdvihnúť.


Ceny dopravného a balného: 

0.00 kg

3.01 kg

5 €

3.01 kg

10.01 kg

7 €

10.01 kg

40.01 kg

15 €




Osobný odber
Ak bude tovar pripravený k odberu, upovedomíme Vás e-mailom. Osobný odber objednaného tovaru je možné na adrese: viď Kontakt

Termín expedície tovaru
Tovar expedujeme v pracovné dni. Termín doručenia je do 7dní, obvykle, ale aj skôr.

Kontrola dodávky
Obsah dodávky je kupujúci povinný skontrolovat už pri prevzatí balíka od dopravcu /pošty/ za prítomnosti doručovateľa. Pokiaľ je nejaká závada (obsah nie je kompletný, tovar poškodený prepravou atd.),adresát reklamuje zásielku priamo u dopravcu (pošty). Dopravca (pošta) následne spíše s adresátom protokol o závade a zásielka bude doručená späť odosielateľovi.
Skutočnosť o nájdenej závade pri doručení a spísaní protokolu nám prosím oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe/ novom zaslaní tovaru/.
Na neskoršiu reklamáciu závady (poškodenie tovaru pri preprave, chýbajúci tovar v balíku a pod.) zistené mimo prítomnosti doručovateľa nemožno brať ohľad.

Vrátenie tovaru
Je možné v súlade s reklamačným poriadkom a zákonom bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto ustanovenie se týka zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktorý bol zakúpený osobným odberom v našej kamennej prevádzke. Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátenie tovaru.

Dôležité upozornenie!
Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:
Tovar musí byt vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originál obalu. Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený. Tovar nesmie javiť známky opotrebovania a používania. Dôvod vrátenia tovaru nie je nutné uvádzať, ale pokiaľ ho uvediete, budeme radi.

Záruka:
Dôležité upozornenie !
Prosím uschovajte si doklad o kúpe tovaru (faktúru), slúži Vám zároveň ako záručný list. V prípade reklamácie sa obráťte na našej adrese - viď Kontakt.


Tv-play-servis
Kochanovská 246/113
078 01 Sečovce
Slovensko
Copyright 2017 - 2024 © Playshop